Wenn Sie auf das Bild knipsen, wird das Bild grösser und Sie können unsere Bild- galerie besichtigen. Hiervon können Sie weitere Bilder für Vergrösserung wählen. Wenn Sie auf das vergrösserte Bild knipsen, wird das Bild Monitormässig. Wir planten unsere Leit- seite für 1024 x 768 Monitoreinstellung.

Wenn Sie auf das Vitalitas Logo knipsen, kommen Sie an der Beginnseite, wenn Sie auf das im Text mit Unterstreichung aus- gehobene Wort knipsen, kommt Sie an eine andere Seite.




Lépcső
 
 




Hogy egy lépcső lehet-e bútor? Nehéz eldönteni. Mi ebben az esetben az új bútorok közé illesztettük ezt a lépcsőt. Hogy miért?

 




A viszonylag nagy szintmagasságot áthidaló L-alakú lépcsőkar két párhuzamos fal között halad, két pihenővel. A lépcső anyaga natúr, tömör kőrisfa, selyemfényű, nagy kopásállóságú lakkal bevonva. A lépcső két oldalán a fogódzó korlát alatti falfelület kávészínű bambuszburkolatot kapott, amely kellemes kontrasztot képez a lépcsőlapok szépen válogatott, (talán a képen is láthatóan kiemelkedő minőségű) világosszínű kőrisfájával.

 







A lépcső különlegessége az emeleti korlát, amelyet szokatlan módon két oldalon nyitott polcokból alakítottak ki.

 







E térelválasztó fából készült polcait helyenként üvegpolcok helyettesítik, ezzel is növelve a lépcsőtér természetes megvilágítását.

 




A lépcső szervesen kapcsolódik a tetőtérhez. Ezt a hatást csak növeli, hogy a tetőrben elhelyezett ajtókon színtén megjelenik a kőrisfaerezet (az ajtók csresznyeszínűre pácolt kőrisfafurnérral borítottak), növelve a lakásban gazdagon megjelenő természetes anyagok harmóniáját. (Természetesen a beltéri ajtók is a Vitalitasban készültek.)
Hogy bútor-e egy lépcső? Azt hiszem, látva a különlegesen magas minőséget, nem túlzás a megállapításunk: ez a lépcső bútorként is megállja a helyét.

Forrás: www.butorgaleria.hu.


Látogatottság:

websas.hu

 

Beállítás kezdőlapként
|
Hozzáadás a kedvencekhez
|
Ajánlás e-mailben
|
Szerzői jogok

(c) 2004. Vitalitas Savariae Bt. Minden jog fenntartva.
Az oldal a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium támogatásával készült.

Designed & developed by
ISIS-COM & Y'SOLUTIONS & Kecskés Zoltán